سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


کره شمالی در حال آماده کردن نیروهای ویژه خود برای انجام مأموریت‌هایی از سوی چتربازان انتحاری در سراسر مرز با کره جنوبی با استفاده از هواپیماهای دو باله دوران استالین با قدمت ۷۰ سال است.

 

به گزارش رجانیوز به نقل از مهر؛ «دِیلی‌مِیل» در گزارشی به تشریح احتمال حمله اتمی کره‌ شمالی به همسایه جنوبی خود پرداخت.
 
به گزارش «دِیلی‌مِیل»، کره شمالی در حال آماده کردن نیروهای ویژه خود برای انجام مأموریت‌هایی از سوی چتربازان انتحاری در سراسر مرز با کره جنوبی با استفاده از هواپیماهای دو باله دوران استالین با قدمت ۷۰ سال است.
 
 به گزارش این رسانه، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی ناوگانی متشکل از ۳۰۰ فروند هواپیماهای دو باله (An-۲) در اختیار دارد که می‌ توانند در هر ساعت ۳۰ مایل پروا کرده و نیز در آب و هوای نامساعد هم به پرواز خود ادامه دهد.
 

در ادامه این گزارش آمده است که...

 

 

  برای عضویت در کانال تلگرامی بصیرت کلیک کنید

هواپیماهای دو باله مذکور می‌ توانند بر باندهای کوتاه هم فرود آمده و به چتربازان اجازه دهند تا پس از فرود آمدن حملات خود را آغاز 

 
دِیلی‌مِیل مدعی است «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی اعلام کرده است که که این کشور حالا به تکنولوژی کوچک سازی تسلیحات اتمی‌ خود برای نصب بر موشک‌ های بالستیک دست یافته است.
 
همچنین اگر آنها عملیات پروازی خود را در شب انجام دهند، رهگیری موفقیت آمیز این هواپیماها با مشکل مواجه خواهد شد.
 
گمان می‌ رود در صورت حمله کره شمالی به شهر سئول که دارای ۲۵ میلیون نفر جمعیت است، دست کم هزار بار این شهر مورد حملات توپخانه‌ ای قرار گیرد. 
 
دِیلی‌مِیل در پایان می‌ افزاید: کره شمالی می‌ تواند به صورت بالقوه یک بمب را روی این هواپیماهای دو باله که قابلیت حمل یک تُن محموله را دارند، نصب کرده و آن را بر فراز کره جنوبی بیندازد.



درباره : بصیرت ,
بازدید : 75
[ سه شنبه 07 شهریور 1396 ] [ 20:58 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی