سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


ناوگروه دریایی ارتش ایران در قزاقستان پهلو گرفت/ رزمایش مشترک دو کشور از فردا

به گزارش گروه امنیتی دفاعی خبرگزاری فارس، ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران متشکل از ناوشکن دماوند و ناوچه موشک‌انداز پیکان ساعاتی قبل برای اولین بار در بندر اکتائو قزاقستان پهلو گرفت و مورد استقبال مقامات این کشور قرار گرفت.

این پنجمین ناوگروه اعزامی ارتش در دریای خزر به کشورهای حاشیه این دریاست.

بنا بر این گزارش، ناوگروه اعزامی کشورمان فردا در رزمایش مشترک دریایی با قزاقستان شرکت خواهد کرد.



لینک ثابت

بازدید : 97
[ چهارشنبه 23 فروردین 1396 ] [ 1:50 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

ثبت رکورد رشد 157 درصدی استقراض دولت یازدهم از بانک مرکزی.

رئیس‌جمهور از آمارهای رسمی خبر ندارد؟

روحانی روز گذشته یکی از دلایل کاهش نرخ تورم را عدم استقراض از بانک مرکزی عنوان کرد در حالی که طبق گزارش بانک مرکزی بدهی دولت در پایان بهمن ماه سال 95 با 157.3 درصد نسبت به پایان سال 91 به 33 هزار و 860 میلیارد تومان رسیده است.


به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، روز گذشته رئیس جمهور در نشست خبری به دفاع از عملکرد اقتصادی دولت خود برآمد و نکاتی که که برای بررسی صحّت و سقم آن آمارهای رسمی را بررسی کرد.

یکی از موارد مطرح شده از سوی رئیس جمهور دولت یازدهم، این بود که دولت از بانک مرکزی پول و وام نگرفته و همین مساله یکی از دلایل کاهش نرخ تورم بوده است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس گفت: «چرا تورم آمد پایین؟ برای اینکه از بانک مرکزی مرتب پول و وام نگرفتیم. علت اینکه در آن دولت تورم 45 درصدی ایجاد شد به این خاطر بود که بانک مرکزی را مجبور کردند 43 هزار میلیارد تومان پول به مسکن مهر دادند که باعث شد تورم 45 درصد شود. یعنی خطایی که آنها کردند دخالت کردن در جیب مردم و برداشتن کردن از پول بانک مرکزی بود. ما از پول بانک مرکزی برداشت نکردیم



ادامه مطلب


درباره : معیشت ,
بازدید : 64
[ چهارشنبه 23 فروردین 1396 ] [ 1:39 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

زاکانی: با 54 میلیارد دلار عدم النفع قرارداد کرسنت می‌توان کل مدارس کشور را از نو ساخت

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، علیرضا زاکانی نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در کانال تلگرامی خود نوشت «با 54 میلیارد دلار (200هزارمیلیاردتومان) عدم النفع قرارداد کرسنت، می‌توان کل مدارس کشور را از نو ساخت، تا 13.5 میلیون دانش‌آموز ما از زلزله، آتش سوزی، گرما و سرما مصون باشند. 



لینک ثابت

درباره : معیشت ,
بازدید : 98
[ چهارشنبه 23 فروردین 1396 ] [ 1:30 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (1)

«علیرضا جعفرزاده»، سخنگوی گروهک منافقین، نتیجه‌ جاسوسی‌های سازمان خود را با ارائه‌ تصاویری از سایت نیروگاه‌های اتمی نطنز و اراک افشا کرد و اعلام شد که ایران در نطنز و اراک تأسیسات غنی‌سازی اورانیوم و رآکتور آب سنگین ساخته است.

 

به گزارش رجانیوز،  پایگاه مرکز اسناد انقلاب اسلامی در گزارشی به نقش فعال گروهک منافقین در روند تشکیل پرونده هسته‌ای ایران پرداخته است. متن این گزارش به شرح ذیل است:

 

فراز و فرودهای پرونده هسته‌‌ای ایران در دو دهه اخیر مورد توجه مجامع جهانی و رسانه‌های بین‌المللی و گروه‌‌های مختلف سیاسی قرار گرفته است. در این میان گروه‌های معاند به ویژه منافقین در همکاری متقابل با سرویس‌های اطلاعاتی امریکا و رژیم صهیونیستی در صدد بودند از گذرگاه پرونده هسته‌ای ایران ضرباتی به ایران وارد کنند و با بررسی سیر تاریخی پرونده هسته‌ای، نقش جاسوسی گروهک منافقین همچون دیگر اقدامات آنها علیه مردم ایران به چشم می‌خورد.

در همین راستا یکی از برجسته‌ترین روزنامه‌نگاران آمریکایی فاش کرد که اطلاعات مربوط به فعالیت‌های هسته‌ای ایران ساخته و پرداخته دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیل است که در یک همکاری بین اسرائیل و گروهک منافقین و توسط به اصطلاح شورای مقاومت ملی انتشار یافته است.

 



ادامه مطلب


بازدید : 90
[ دوشنبه 21 فروردین 1396 ] [ 0:02 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح:

برنامه دشمن القاء احساس «نمی‌شود و نمی‌توانیم» در مسئولان است/ حمله به سوریه خطایی راهبردی است؛ امریکا مثل اروپا گرفتار جریان تکفیری خواهد شد/ دولتهای اروپایی ریاکار و مدعی در قضیه سوریه، خروارها سلاح شیمیایی به صدام دادند

گروه سیاسی- رجانیوز: حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، با اشاره به برنامه دشمن برای تضعیف روحیه مردم، مسئولان و نیروهای مسلح و القای روحیه «نمی‌شود و نمی‌توانیم»، خاطرنشان کردند: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران باید با توکل بر خدا و اعتماد به‌نفس، روز به روز توانایی‌ها و ظرفیتهای خود را افزایش دهند و با ابتکار و همت بلند، کمبودها و خلأها را جبران کنند.
 


ادامه مطلب


بازدید : 140
[ یکشنبه 20 فروردین 1396 ] [ 23:29 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

حجت الاسلام پناهیان در مراسم سوگواری و عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) از حقوق های نجومی مدیران و بی اخلاقی در رسانه ها به شدت انتقاد کرد.




لینک ثابت

درباره : حقوق های نجومی ,
برچسب ها : حجت اسلام پناهیان , حقوق های نجومی , مراسم سوگواری حضرت فاطمه , مدیران , حقوق های مدیران , بی اخلاقی , رسانه , بی اخلاقی در رسانه ,
بازدید : 108
[ یکشنبه 15 اسفند 1395 ] [ 0:05 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، آیت‌الله سیداحمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه تهران با اشاره به مسائل داخلی کشور اظهار داشت: فضای کشور انتخاباتی شده است، کلید انتخابات زده شد، انتخابات شوراها و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری.

 

وی افزود: فضای انتخاباتی جمهوری اسلامی ایران باید متفاوت با فضای انتخاباتی غرب باشد؛ دیدید چه افتضاحی در عرصه انتخاباتی آمریکا بود، آن فضا در شأن جمهوری اسلامی ایران نیست، اولویت همه ما در انتخابات باید اولویت حضور شکوهمند مردم پای صندوق‌های رأی باشد، صرف‌نظر از اینکه چه کسی در انتخابات رأی می‌آورد یا چه جناحی برنده انتخابات می‌شود.

 



ادامه مطلب


درباره :
برچسب ها : انتخابات , التهاب , تبلیغات , ریاست جمهوری , احمد خاتمی ,
بازدید : 488
[ جمعه 13 اسفند 1395 ] [ 22:12 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

در شرایطی که نزدیک به دو ماه از مرخصی مهدی هاشمی می گذرد، در توافقی که میان قوه قضائیه و پلیس آگاهی ناجا منعقد شده است، مقرر شد که مرخصی مجرمین حرفه ای در اسفند و تا پایان تعطیلات ایام نوروز لغو گردد. با این وجود این طرح از مجرمین حرفه ای سخن می گوید. این در حالی است که مهدی هاشمی تاکنون تنها یک بار محکوم شده است ولی او حتی در زندان نیز از ارتکاب اعمال خلاف قانون دست بردارد نیست به نحوی که سال گذشته در بازرسی ای که از بند او به عمل آمده بود، تلفن همراه، سیم کارت و تعدادی سکه و نیم سکه کشف شده بود.



ادامه مطلب


بازدید : 121
[ جمعه 13 اسفند 1395 ] [ 21:34 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (1)

نماینده ولی‌فقیه با انتقاد از برخی مسؤولان که با سخنان خود، به تحقق دوقطبی کردن جامعه کمک می‌کنند، اظهار کرد: این را می‌خواهد ایجاد کند که یک اردوکشی از لائیک بی‌دین در داخل کشور ما راه بیندازد، در مقابل این جمعیت تبار زهرا و علی که این‌ها به دنبال رهبری راه افتادند، این کار را می‌خواهد بکند و آنی که باعث گلایه ما هست، این است که بعضی از عزیزان و مسؤولین عزیزان ما چرا حرف‌هایشان را نگاه نمی‌کنند،  چرا به مطالبشان توجه نمی‌کنند، واقعاً بناست به خرمن دشمن این‌ها باد بوزانند و بناست این خواسته نابکارانه دشمن را کمک کنند؟

 



ادامه مطلب


بازدید : 117
[ جمعه 13 اسفند 1395 ] [ 20:56 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
معیشت
بعضی از مسؤولان می گویند که مردم بايد شاد باشند ما هم مي گويم باید مردم شاد باشند؛ ولی با شکم گرسنه و دیدن جوان بیکار چگونه می شود شاد بود؟
🔸مسؤولان بدانند باید معیشت مردم حل شود،  نامه های فراوانی از گله مندی معیشت، بی کاری و وضع بانک ها داریم.
🔹وقتی رهبری نظام می گوید گاهی وضعیت مردم را میبینم شرمنده می شوم چطور بعضی ها احساس شرمندگی نمی کنند؟


لینک ثابت

بازدید : 85
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 23:49 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
:: تعداد صفحات : 149
صفحه قبل 1 2...145 146 147 148 149 صفحه بعد


.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی