سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


حسن روحانی امروز در سخنانی گفته که قدیم ها قم که بودیم اگر یک طلبه در حجره اش نرمش می کرد، می گفتند تقوایش کم است! اگر ورزش می کرد که دیگر هیچی، از دین خارج می شد!


حالا ما نمی دانیم حسن روحانی کجا بوده و با چه کسانی نشست و برخاست داشته که ورزش را بی تقوایی می دانستند و هم مباحثه ی چه کسانی بوده که احادیث پیامبر در توصیه به ورزش را یادش نداده اند، اما خاطره سازی برای نشان دادن تحجر حوزه های علمیه و تخطئه ی حوزه برای خوشامد یک اقلیت کار خوبی نیست. قدیم ها نبودیم، اما خاطراتش موجود است و شاید جالب باشد که بدانیم 12 سال قبل از به دنیا آمدن این آقا، طلبه های قم با اطلاع ریاست حوزه والیبال و فوتبال بازی می کردند و امام مان حضرت روح الله هم میان آنان بوده است. به این خاطره که سایت جماران از امام خمینی نقل می کند، توجه کنید:


با مهاجرت به قم تا 1315 که به تازگی والیبال و فوتبال باب شده بود، ایشان (امام خمینی) در این نوع بازی ها به سبک جدید آشنا شدند. چنانکه خاطره ای طنزآمیز در زمینه فوتبال هم به این نحو از ایشان نقل شده که یکی از همبازی ها نزد مرحوم آیت الله حائری شکایت کرده بود که آقا روح الله چند بار با توپ به دماغ او زده؛ و امام در پاسخ گفته بودند عمداً که نمی زنم، بلکه هر جا که توپ را شوت میکنم دماغ این رفیق ما همان جا است.



لینک ثابت

بازدید : 65
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 19:44 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

عکس رهبر

حضرت یوسف ع که اینقدر او را میشناسند"با فرار از دست زلیخا معروف شد"حضرت یوسف از دست یک زلیخا فرار کرد"الان در خیابانها ی ما صدها زلیخا با ارایش های گوناگون جلوی جوانان ماست"حضرت موسی ع از دست یک فرعون فرار کرد"الان هر جامعه ای هزاران فرعون هست"میخواهم بگم دین داری مشکل است "در جامعه ای که هزاران نمرود و فرعون و زلیخا هست"نگاه داشتن دین مشکل است "امام حسین ع فرمودند:نگاه داشت دین در اخرالزمان همانند نگاه داشتن اهنی گداخته در میان دست است"اینقدر دین داری و نگاه داشتن اعتقادات مشکل شده است"دشمن با تمام توانش امده "جنگ احزابی است برای خودش"دلارهای نفتی عربستان "غول رسانه ای صهیونها "نفوذ غربی ها "خباثت و حیله گری انگلیسی ها"همه و همه دست در دست هم داده اند تا جوان ما امروز اعتقداتش را از دست بدهد"یک جایی روایت زیبایی خواندم"امام صادق ع فرمودند:جوانی که در اخالزمان دینن خو را حفظ کند "خدای متعال به او مقامی میدهد که در اخرت سلمان فارسی به ان جایگاه غبطه میخورد؛حالا سلمان فارسی کیست:پیامبر ص در وصف ان فرمود:به خدای علی قسم انچه من پیامبر میبینم و میشنوم سلمان فارسی هم میبیند و میشنود"خب حالا ببین جوانی که امروز دینش اعتقادش باورش را حفظ میکند چه جایگاهی خدای متعال برای او در نظر گرفته است.

امام باقرع به حشام فرمود:حشام خودت را کمتر از بهشت مفروش"سلمان فارسی امام علی ع دید سلمان شد؛سلمان امام حسین و امام حسن دید و سلمان شد حضرت زهرا(س)دید و سلمان شد"رفیقان سلمان اباذر بود مغداد بود مالک بود"عمار بود"اما جوان امروز ما حتی رهبر را هم ندیده اند"امام زمانشان را ندیده اند ولی با تمام قوا ایستاده اند"قدر خودتان را بدانید"و این را بدانید که (ان معی ربی) "خدا با ماست"اعتقاد به خدا باور به خدا اعتماد به خدا راه را برای ما اسوده میکند"او در سختی ها کنار ماست اگر ایمان داشته باشیم"ما پیروزیم؛بی شک ما پیروزیم ؛ما دست همه ظالمان را از بازو قطع میکنیم "ما اینده ای را میسازیم که الان داریم برایش میجنگیم.



لینک ثابت

بازدید : 258
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 19:38 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 19:10 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

در بین دولت، ارتش و دستگاه اطلاعات ترکیه؛ میت نقش مهمی در ایجاد یک کریدور برای گروه های تروریستی در شمال و جنوب سوریه داشته است. گزارش ها نشان می دهد که "میللی ایستیحبارات تشکیلاتی" یا همان دستگاه اطلاعات ترکیه در تجهیز تروریست های تکفیری و"داعش" نقش عمده ای را ایفا کرده است.

 



ادامه مطلب


بازدید : 305
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 18:17 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

قهرِ مردم بر سر فتنه گران آوار همیشگی ست...

بجای جبران سوزاندن جوان مردم وسط خیابان طلبکار شده و درخواست آشتی ملی میکنند



لینک ثابت

درباره :
برچسب ها : قهر , ّّآشتی ملی ,
بازدید : 68
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 17:58 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

💢اگر دو نفر از اصحاب خاص امیرالمومنین برای انتخابات نامزد شوند، شما به کدام یک رای نمیدهید؟ 
💠مالک اشترنخعی یا کمیل؟چرا؟        
✅چرا به مالک اشتر رای میدهیم؟
 در واقع سوال مهمتر این است که  چرا به کمیل رای نمیدهیم؟
✅دعای کمیل معروف را امام علی(ع) به همین جناب کمیل بن زیاد تعلیم داد.
📌هر دوی این شخصیتها، انسانهای خوبی هستند،اما مگر انسان خوب، الزاما سیاستمدار و مسوول خوبی هم هست؟
هر دوی اینها، در بسیاری از مراتب و مقامات شاید هم سطح باشند.
✅✅اما چرا به کمیل رای نمیدهیم؟

⚠️مساله اینجاست.

✅تاریخ را بخوانید:👇👇👇





ادامه مطلب


درباره :
بازدید : 600
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 17:36 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)

جانشین اطلاعات سپاه پاسداران:

 

نزار زاکا جاسوسی که با یک واسطه به اوباما وصل بود،

بعد از دستگیری اعتراف کرد که ماموریت ویژه او پیگیری

انحراف هدفمند در حوزه زنان و خانواده بود.




لینک ثابت

برچسب ها : جاسوسی , سپاه , اوباما ,
بازدید : 113
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 17:25 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)



لینک ثابت

بازدید : 97
[ سه شنبه 10 اسفند 1395 ] [ 0:06 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
:: تعداد صفحات : 149
صفحه قبل 1 2...145 146 147 148 149


.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی