سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


"رابرت مک نامارا وزیر دفاع پیشین آمریکا بعد از برنامه کشتار مردم ویتنام،درنهایت به این تنیجه رسید که کشتار ازاین طریق فایده ندارد ودستاوردش جز منفورشدن نیست . بنابراین بایک چرخش فکری کتابی نوشت بنام "بمب جمعیت"و درآن کتاب اشاره کردکه بجای بمب و آتش ، باید سقط جنین و لوازم منع بارداری را ترویج کنیم.

 

"رابرت مک نامارا وزیر دفاع پیشین آمریکادر دوران ریاست جمهوری جان اف کندی ، لیندون بی جانسون  که در سن 93 سالگی از دنیا رفت را پایه‌گذار مهمترین مناقشات قرن بیستم  یعنی جنگ‌جهانی دوم، بمباران 1967شهر ژاپن، جنگ ویتنام، بحران موشکی کوبا تا خلیج خوکها معرفی می کند .مک نامارا از نظریه‌پردازان اصلی جنگ ویتنام محسوب می‌شود و به وی لقب معماروقصاب جنگ ویتنام را داده‌اند. پس از شکست و خروج آمریکا از ویتنام، وی به منفورترین چهره در میان مردم آمریکا بدل شد. جنگی که لقب طولانی‌ترین جنگ قرن بیستم را به خود اختصاص داد. جنگی که سالانه 500 هزار تن بمب، سه میلیون کشته، نابودی جنگل‌ها و محصولات کشاورزی و اثرات مخرب مواد شیمیایی تا به امروز برای ویتنامی‌ها را به ارمغان آورده است.خود آمریکا نیز پس از 10 هزار روز جنگ، با برجای گذاشتن 45 هزار کشته، 300 هزار زخمی و 150 میلیارد دلار هزینه، بدون هیچ دستاوردی خاک ویتنام را ترک کرد.  نامارا با این رزومه وحشتناک ، درنهایت به این تنیجه رسید که کشتار ازاین طریق فایده ندارد ودستاوردش جز منفورشدن نیست . بنابراین بایک چرخش فکری کتابی نوشت بنام "بمب جمعیت"و درآن کتاب اشاره کردکه بجای بمب و آتش ، باید سقط جنین و لوازم منع بارداری را ترویج کنیم و حجم وهجم این راهبرد را بسیاربیشتراز حجم وهجم تسلیحات نظامی بالا ببریم یعنی یک "تهاجم "بسیارگسترده فرهنگی برای انهدام جمعیتی کشورهای مورد هدف  تعریف نماییم".

هدف از طرح این اسم و این رزومه و این برنامه این است که...

 

ما درایران اسلامی با سطح وسیعی از "هجوم وحجوم"فرهنگی مواجهیم واین یعنی یک جنگ تمام عیار که نمی توان در مقابل این جنگ تمام عیار یک "رفتار اداری" مشخص برای برون رفت از آن را تعریف کرد که سرجمع فعالیت نیم بند آن از ساعت7صبح آغاز  و تا پایان ساعت اداری ادامه پیداکند.

- سرعت طلاق درایران (هرساعت 18طلاق)و آمار سقط جنین غیرقانونی درایران ما را با مقوله "داعش فرهنگی"می رساند

- تهاجم رسانه ای دشمن در حوزه شبکه های اجتماعی بیداد می کند بطوری که  دشمن در شبانه روز با تولید 43200 دقیقه محتوا و برنامه های هدفمند تخریبی توسط شبکه های اجتماعی وماهواره ای در ایران، ما رادر آماج حملات قرار داده است.به تعبیر دیگرایرانی ها 43200 دقیقه درروز میزبان شبکه های اجتماعی وتلویزیونی غرب هستند.

- رژیم مصرف شبکه های اجتماعی درایران 4 برابر مصرف کشورهای غربی است یعنی میانگین استفاده ایرانی ها از شبکه های اجتماعی روزی 8 ساعت- هفته ای 2 روز- ماهی 10 روز- وسالی 100روز و اگر 80 سال عمر کنیم 25 سال آن درشبکه های اجتماعی گردش داریم و این درحالی است که نصف این 80 سال از عمر ،شب و ما خوابیم .

-300 شبکه فارسی ماهواره در یک شبانه روز، 7200  ساعت برنامه تولید می کنند که حجم و هجم یکسال آن به اندازه 300 سال و حجم کل برنامه های شبکه های ماهواره ای به اندازه 50 قرن عمر  انسانهاست و این یعنی ما درحوزه جنگ نرم با مقوله " تهاجم فرهنگی" مواجهیم و در مواجهه ، باید به فکر یک عزم ملی جهادی بود. البته دراین عزم ، مفهوم "آتش به اختیار"معنابخش است چرا که  شاهدیم سلسله مراتب سازمانی کشور درحوزه فرهنگ مختل است.

نویسنده:

میثم معافی: مدرس حوزه و دانشگاه




درباره : ولی فقیه , فتنه , بصیرت , نفوذ ,
بازدید : 45
[ پنجشنبه 12 مرداد 1396 ] [ 21:28 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی