سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


ایشان عنصری خستگی‌ناپذیر در تبلیغ معارف اسلامی بودند/ تلاشهای دیپلماسی در دوران جمهوری اسلامی در واتیکان و قاهره از مجاهدت این رفیق دیرین این‌جانب بود/ از خداوند متعال رحمت و مغفرت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت می‌کنم.

گروه سیاسی-رجانیوز: رهبر معظّم انقلاب، حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین سیّدهادی خسروشاهی را تسلیت گفتند.

 

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم مجاهد مرحوم حجةالاسلام والمسلمین آقای حاج سیدهادی خسروشاهی رحمةالله‌علیه را به خاندان محترم و بازماندگان و ارادتمندان و علاقمندان به آثار قلمی ایشان تسلیت عرض میکنم.

 

ایشان عنصری خستگی‌ناپذیر در تبلیغ معارف اسلامی به‌وسیله‌ی نگارش مقالات و ترجمه‌ها و کتابهای متعدد در مدت ۶۰ سال از زندگی خویش بودند و انگیزه و همتی کم‌نظیر در تلاش برای تقریب مذاهب اسلامی و اتحاد مسلمین به کار می‌بردند.

 

تلاشهای دیپلماسی در دوران جمهوری اسلامی در واتیکان و قاهره نیز بخش دیگری از مجاهدت این رفیق دیرین این‌جانب بود. از خداوند متعال رحمت و مغفرت و حشر با اجداد طاهرین را برای ایشان مسألت می‌کنم.

سیّدعلی خامنه‌ای




درباره : ولی فقیه , حوادث , بصیرت , انقلاب اسلامی ,
بازدید : 28
[ شنبه 10 اسفند 1398 ] [ 15:58 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی