سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


امام جمعه سنندج حکمت نماز عید فطر را وحدت، انسجام و همبستگی مسلمانان شیه و سنی دانست و گفت: اهل‌سنت در اعلام عید فطر تابع حکم مقام معظم رهبری هستند.

امام جمعه سنندج حکمت نماز عید فطر را وحدت، انسجام و همبستگی مسلمانان شیه و سنی دانست و گفت: اهل‌سنت در اعلام عید فطر تابع حکم مقام معظم رهبری هستند.
 
ماموستا عبدالرحمن خدایی، ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر؛ جشن بندگی، احسان، کرم و لطف پروردگار به همه مردم سراسر کشور و استان کردستان اظهار داشت: عید فطر در اسلام و در بین اهل‌سنت دارای اهمیت فراوان بوده و نماد وحدت مسلمانان شیعه و سنی است.
 

وی با بیان اینکه پس از یک ماه عبادت و روزه‌داری نماز شکرانه خوانده می‌شود، افزود...

 

کسانیکه در طول این ماه مبارک هر اقدام و عمل خیرخواهانه‌ای انجام داده باشند، خداوند اجر و پاداش آن را چند برابر به آنان می‌دهد.

 
امام جمعه سنندج حکمت نماز عید فطر را وحدت، انسجام و همبستگی جامعه مسلمین دانست و تصریح کرد: اهل‌سنت در اعلام عید فطر تابع حکم مقام معظم رهبری هستند چرا که اطاعت از دستورات رهبر معظم انقلاب برای همه مسلمانان شیعه و سنی واجب است.
 
 
وی به برخی ناهماهنگی‌ها در اعلام روز عید فطر اشاره کرد و ادامه داد: برخی افراد و گروه‌های خاص به‌دنبال ایجاد تفرقه و دودستگی میان مسلمانان شیعه و سنی هستند اما به اهداف شوم خود نخواهند رسید.
 
ماموستا خدایی تاکید کرد: همه مسلمانان شیعه و سنی ایران اسلامی باید «یکدل و متحد» برای اعلام و خواندن نماز عید فطر پیرو حکم حاکم کشور خود باشند و اتحاد و یکپارچگی خود را حفظ کنند.
 
وی با بیان اینکه اقامه نماز عید فطر «وحدت و برادری» مسلمانان جهان اسلام را نشان می‌دهد، اظهار کرد: به محض روئیت هلال ماه عید سعید فطر اعلام می‌شود و همه مردم جشن می‌گیرند.
 
امام جمعه سنندج از همه مردم سراسر کشور خواستار شد که «اتحاد و همبستگی» خود را حفظ کنند و در خواندن نماز عید فطر دودستگی و اختلاف ایجاد نشود.
 
منبع:تسنیم



درباره : ولی فقیه , بصیرت , انقلاب اسلامی , فرهنگ ,
بازدید : 66
[ پنجشنبه 16 خرداد 1398 ] [ 15:27 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی