سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


اغلب تروریست‌های انتحاری در سوریه و عراق، سعودی بودند/ داعش همچنان تهدید به‌شمار می‌رود/ اسرائیل وارد جنوب لبنان شود نابود خواهد شد.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت: لشگرها و تیپ‌های اسرائیلی که فکر ورود به جنوب لبنان را در سر بپرورانند، در برابر شبکه‌های ماهواره‌ای جهانی ان‌شاءالله درهم خواهند شکست.

 

گروه بین الملل - رجانیوز: سخنرانی سید حسن نصرالله به‌مناسبت سومین سالگرد شهادت مصطفی بدرالدین معروف به سید ذوالفقار فرمانده جهادی حزب‌الله ایراد شد. مراسم سالروز شهادت شهید بدرالدین در سالن شهید سید محمد باقر صدر در مدرسه امام مهدی عجّل الله تعالی فرجه الشریف در منطقه الحدث در ضاحیه جنوبی بیروت برگزار می‌شود.

مهمترین محورهای سخنرانی دبیرکل حزب‌الله:


بار دیگر سالروز شهادت برادر عزیز، سید مصطفی بدرالدین را به خانواده گرامی‌اش تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را به همه تبریک عرض می‌‌کنم و امیدواریم که در روزه‌داری و استفاده از حسن ضیافت الهی موفق باشیم.

به کارگران و مجاهدان در راه کسب روزی برای خانواده‌هایشان به‌مناسبت روز کارگر تبریک می‌گویم، کارگران همانند مجاهدان هستند و حقوقی دارند که باید در هر شرایطی برای آنها محقق شود.

بسیاری از شهداء تنها پس از شهادتشان به مردم معرفی شدند که دلیل آن، زندگی و فعالیت آنها در مقاومت بود، هنگام ارزیابی زندگی آنها، باید از درس‌های زندگی آنها بهره برد.

سید ذوالفقار (لقب شهید بدرالدین) از مجاهدان پیشگام در مقاومت بود، تدین، هوشمندی، توجه به دغدغه‌های مردم و کشور و امت و روحیه مسئولیت‌پذیری از همان ابتدا از جمله خصوصیات وی به‌شمار می‌رود.

سید ذوالفقار از جوانانی بود که دغدغه فلسطین را داشت و این دغدغه را داشت که چگونه ثروت امت ما از سوی آمریکایی‌ها به‌غارت می‌رود و چگونه ملت‌های ما از جمله ملت لبنان فقر و اهمال و سهل ‌انگاری را تحمل می‌کنند.

این جوانان امثال سید ذوالفقار، شاهد سلطه‌طلبی آمریکا و اسرائیل بودند و کار و فعالیت برای مقابله با آن را مسئولیت خود می‌دانستند، امروز در لبنان اگر دغدغه‌های امت یا وطن یا مقدسات امت را داشته باشی، برخی از آن ابراز شگفتی یا آن را محکوم می‌کنند و حتی برخی آن را در سطح خیانت ملی قلمداد می‌کنند.

برخی در لبنان می‌خواهند که انسان فقط دغدغه حزب یا منطقه یا طایفه خود را داشته باشد و به دیگران اعتنایی نکند، این در حالی است که...

 




درباره : حوادث , داعش , فتنه , آمریکا , رژیم صهیونیستی , بصیرت , نفوذ , دشمن , شهید , انقلاب اسلامی ,
بازدید : 58
[ شنبه 14 اردیبهشت 1398 ] [ 23:18 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی