سردار سلیمانی
امام خامنه ای:
تشییع میلیونی شهید سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس در عراق و ایران، اولین سیلی سخت به آمریکایی‌ها بود اما سیلی سخت‌تر «غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوچ استکبار» و «اخراج امریکا از منطقه» است.


دقایقی بعد از بیانیه کاخ سفید درباره تمدید نشدن معافیتهای تحریمی ایران، نخست وزیر رژیم صهیونیستی از اقدام جدید ضدایرانی «دونالدترامپ» استقبال کرد.

 

 به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نخست وزیر رژیم صهیونیستی دوشنبه بعد از ظهر به وقت تهران بلافاصله بعد از بیانیه ضد ایرانی کاخ سفید، اقدام جدید دولت آمریکا علیه ایران را مورد ستایش قرار داد.

 به نوشته وبگاه  شبکه خبری «آی -24» «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر (رژیم ) اسرائیل اقدام رئیس جمهور آمریکا در خاتمه دادن به معافیت از تحریم‌های نفتی ایران را ستود.

نتانیاهو در گزافه گویی خود گفت: «ما در کنار عزم آمریکا برای مقابله با تجاوز ایران ایستاده‌ایم و این راه درست برای متوقف کردن آن است. این حرکت برای افزایش فشار بر رژیم تروریستی ایران اهمیت زیادی دارد.»

بر اساس این گزارش، کاخ سفید دقایقی قبل با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که دونالد ترامپ تصمیم گرفته معافیت‌های نفتی ایران را دیگر تمدید نکند.

«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه آمریکا  نیز در  نشست خبری با بیان اینکه ۸۰ درصد درآمدهای ایران از نفت است مدعی شد واشنگتن تلاش می‌کند که تمام صادرات نفت ایران را قطع کند.

 




درباره : داعش , ارتش , برجام , آمریکا , رژیم صهیونیستی , بصیرت , دشمن , انقلاب اسلامی , سپاه پاسداران ,
بازدید : 47
[ دوشنبه 02 اردیبهشت 1398 ] [ 21:37 ] [ نویسنده : محمد حاتمی ] | نظرات (0)
مطالب متفرقه
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش



.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • انیمیشن گلکسی